Procurement Shop
En ny och unik inköpsupplevelse

Onventis Procurement Shop gör det möjligt för leverantörer att helt eller delvis agera som inköpsavdelning för sina kunder. Onventis Procurement Shop skapar en helt ny inköpsupplevelse och introducerar möjligheter som exempelvis drop-shipping och multi-leverarantörs kataloger. Allt för att skapa en så effektiv och smidig inköpsprocess som möjligt.

Dessa företag litar på Onventis med sina inköpsbehov

Procurement Shop

Onventis Procurement Shop är utvecklad för de leverantörer som hanterar operativt inköp för sina kunder. Procurement Shop erbjuder en rad tjänster som exempelvis kundspecifik attest- och orderhantering, automatisk fakturering, budgetkontroll och användarspecifika katalogvyer.

Procurement Shop

Onventis Procurement Shop är utvecklad för de leverantörer som hanterar operativt inköp för sina kunder. Procurement Shop erbjuder en rad tjänster som exempelvis kundspecifik attest- och orderhantering, automatisk fakturering, budgetkontroll och användarspecifika katalogvyer.

Strategisk anpassning

  • Data och analys
    Få värdefulla insikter om kundbeteenden och inköpsmönster för att optimera erbjudanden och prisnivåer.
  • Effektiv inköpsprocess
    Minska administrativt arbete för alla parter med kundspecifik attest och orderhantering.
  • Konkurrensfördel
    Attrahera nya kunder och behåll befintliga genom stärk engagemang och innovationshöjd.

Kundvärde

  • Samarbete
    Främja en öppen och jämlik relation mellan leverantörer och kunder genom att erbjuda transparent och smidig inköpsprocess.
  • Användarspecifika katalogvyer
    Skräddarsy produktutbudet efter varje kunds specifika behov. Visa relevanta produkter för olika kunder eller användargrupper.
  • Positiv kundupplevelse
    Gör det enklare för användare att hitta och beställa de produkter de behöver, vilket kan leda till ökad kundlojalitet.

Långsiktigt värdeskapande

  • Automatisera fakturering
    Säkerställ korrekt fakturering, minska risken för misstag och möjliggör effektiv hantering av dina kunders kostnader.
  • Lagerhantering
    Håll koll på ditt lager och sålda produkter för att minska risken för leveransproblem.
  • Kostnadsbesparingar
    Minska manuellt arbete och administrativa kostnader genom att automatisera orderhantering och uppföljning.

Du kanske är intresserad av våra andra lösningar

Du kanske är intresserad av våra andra lösningar

Onventis Supplier

Onventis Supplier

Ta reda på mer

BEGÄR EN DEMO NU

Våra e-upphandlingsexperter presenterar Onventis Allt-i-ett-nätverk för upphandling.

Integritet
När du besöker vår webbplats kan information från vissa tjänster lagras via din webbläsare, vanligtvis i form av cookies. Här kan du ändra dina sekretessinställningar. Observera att blockering av vissa typer av cookies kan påverka din upplevelse av vår webbplats och de tjänster vi erbjuder.